Звіт
про роботу
під час дистанційного навчання ( 01.11 – 05.11.2021)
учительки Тимчишиної Н.І.
Дата |
Клас |
Тема
уроку |
Використані
матеріали |
Домашнє
завдання |
01.11. 2021 |
5-А,
1 гр. |
УМР.
Текст, його ознаки. Переказ |
Матеріали
до проєкту «Інтелект України» |
Виконати
тестові завдання, с. 32 |
01.11. 2021 |
7-А |
УМР.
Переказ |
Автопортрети
Т.Г.Шевченка 1845, 1857рр. |
За
матеріалами інтернету підготувати повідомлення про автопортрети Кобзаря |
01.11. 2021 |
5-А,
2 гр. |
УМР.
Текст, його ознаки. Переказ |
Матеріали
до проєкту «Інтелект України» |
Виконати
тестові завдання, с. 32 |
01.11. 2021 |
6-А |
Змінювання
і творення слів. Основні способи словотворе-ння |
https://www.youtube.com/watch?v=1RWNaaJ_NTM |
Повторити п.
16, виконати вправу 125 |
01.11. 2021 |
6-Б |
Змінювання
і творення слів. Основні способи словотворення |
https://www.youtube.com/watch?v=1RWNaaJ_NTM |
Повторити п.
16, виконати вправу 125 |
01.11. 2021 |
7-А |
Т.Шевченко.
Життєпис поета. «Мені тринадця- тий
минало…» |
https://www.youtube.com/watch?v=osBAssDNndI |
Аналізувати. вірш
«Мені тринадця- тий
минало…» |
02.11. 2021 |
6-Б |
УПЧ.
Євген Гуцало. «До Танаськи по молоко» |
https://www.youtube.com/watch?v=OsD4ldFkFdk |
Читати
твори митця |
02.11 2021 |
5-А |
Робота
над текстом переказу |
Матеріали
до проєкту «Інтелект України» |
Виконати
завдання 2, 3, с.32 |
02.11 2021 |
5-А |
Робота
над текстом переказу |
Матеріали
до проєкту «Інтелект України» |
Виконати
завдання 2, 3, с.32 |
02.11 2021 |
7-А |
Написання
НЕ з дієсловами |
https://www.youtube.com/watch?v=HONdEL93S1c |
Повторити
п. 6, виконати вправу 108 |
02.11 2021 |
9-Б |
УПЧ.
Вертеп як вид лялькового театрального дійства |
https://www.youtube.com/watch?v=HONdEL93S1c |
За
матеріалами інтернету підготувати повідомлення про Г.С.Сковороду |
03.11. 2021 |
6-Б |
Зміни
приголосних при творенні слів |
https://www.youtube.com/watch?v=8g-UIhWh5LE |
Повторити
п.18, Виконати
вправу 152 |
03.11. 2021 |
9-Б |
Складнопідрядне
речення. Будова і засоби зв’язку |
https://www.youtube.com/watch?v=J4TDkpLo7Ng |
Виконати
впр. 2,3 с.63 |
03.11. 2021 |
9-Б |
Григорій
Сковорода. Життя і творчість. «Бджола
та Шершень» |
https://www.youtube.com/watch?v=T0pEBRHTlOI |
Аналізувати
байку |
03.11. 2021 |
6-Б |
Зміни
приголосних при творенні відносних прикметників |
https://www.youtube.com/watch?v=9z4A-KLy244 |
Повторити
п. 18, виконати вправу 157 |
03.11. 2021 |
6-Б |
Т.Шевченко.
Відомості про перебування поета в Санкт-Петербурзі. «Думка» |
https://www.youtube.com/watch?v=YQ_yMEvaUHc |
Вивчити
вірш «Думка» напам. |
03.11. 2021 |
5-А |
І.Франко. «Фарбований
лис» |
Матеріали
до проєкту «Інтелект України» |
Виконати
завдання с.8 (зошит із друкованою основою) |
04.11. 2021 |
5-А |
Відмінки
іменників. Звертання. Будова слова. Чергування О,Е з І |
Матеріали
до проєкту «Інтелект України» |
Виконати
завдання с.37, 38 |
04.11. 2021 |
5-А |
Відмінки
іменників. Звертання. Будова слова. Чергування О,Е з І |
Матеріали
до проєкту «Інтелект України» |
Виконати
завдання с.37, 38 |
04.11. 2021 |
6-А |
Зміни
приголосних при творенні відносних прикметників |
https://www.youtube.com/watch?v=9z4A-KLy244 |
Повторити
п. 18, виконати вправу 157 |
04.11. 2021 |
6-Б |
Складні
слова. Сполучні О, Е у складних словах. Творення і правопис
складноскороче-них слів |
https://www.youtube.com/watch?v=C4cpJmp6zLM |
Виконати
вправу 159 |
04.11. 2021 |
9-Б |
УМР.
Усний твір-роздум у публіцистичному стилі на суспільну тему |
https://www.youtube.com/watch?v=6ZHdOvseVeg |
Закінчити
роботу над твором |
04.11. 2021 |
7-А |
Ідея
незнищенності справжнього кохання, краси, вірності («Тополя») |
https://www.youtube.com/watch?v=iX_XO5xQKgs |
Аналізувати
баладу |
05.11. 2021 |
6-А |
Складні
слова. Сполучні О, Е у складних словах. Творення і правопис
складноскороче-них слів |
https://www.youtube.com/watch?v=C4cpJmp6zLM |
Виконати
вправу 159 |
05.11. 2021 |
5-А |
Поділ
іменників на відміни. Іменники 1 відміни. Звертання. Будова слова. Чергування
приголосних |
Матеріали
до проєкту «Інтелект України» |
Виконати
завдання, с.43-45 |
05.11. 2021 |
5-А |
Поділ
іменників на відміни. Іменники 1 відміни. Звертання. Будова слова. Чергування
приголосних |
Матеріали
до проєкту «Інтелект України» |
Виконати
завдання, с.43-45 |
05.11. 2021 |
7-А |
Узагальнення
й систематизація вивченого з теми «Дієслово» |
https://www.youtube.com/watch?v=PNDUlF88xDQ |
Скласти
7 тестових завдань із теми |
05.11. 2021 |
9-Б |
Види
складнопідрядних речень. Підрядні означальні |
https://www.youtube.com/watch?v=J4TDkpLo7Ng&t=2s |
Повт.
п.20, виконати вправу з хатинкою с.75 |
05.11. 2021 |
5-А |
І.Франко
«Фарбований Лис». Засудження нечесності, користолюбства у творі |
Матеріали
до проєкту «Інтелект України» |
Опрацювати
матеріал с. 15 |
05.11. 2021 |
6-А |
Складні
слова. Сполучні О, Е у складних словах. Творення і правопис
складноскороче-них слів |
https://www.youtube.com/watch?v=2lQxxc2fVQ4 |
Повторити
п.20, виконати вправу 174 |
№/ п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
1
|
23. 03
|
1.Виготовлення та розсилка модернізованих тестів для
учнів11-Б класу.
2. Онлайн- консультації з батьками учнів 10-А класу з питань
дистанційного навчання.
3. Опрацювання фахової онлайн-літератури.
4. Догляд за кімнатними рослинами кабінету.
|
9. 00 – 13.00
|
|
2
|
24. 03
|
1.Опрацювання питань самоосвіти.
2. Підбір матеріалу для роботи учнів під час карантину.
|
9. 00 – 13.00
|
|
3
|
25. 03
|
1. Перевірка й оцінювання виконаних завдань.
2. Виготовлення дидактичного матеріалу з української
мови для 5 класу.
|
9. 00 – 13.00
|
|
4
|
26. 03
|
1. Індивідуальна консультація з батьками Гладун І.
2. Опрацювання фахової літератури.
3. Онлайн- консультації з батьками учнів 5-А,7-Б,10-А,11-Б
класів.
|
9. 00- 13.00
|
|
5
|
27.03
|
1. Перевірка і оцінювання виконаних завдань.
2. Складання плану роботи на період карантину.
3. Перегляд відео щодо технічної організації
дистанційного навчання.
|
9.00 –13.00
|
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
1.
|
30.03.2020
|
1.
Розробка та упорядкування завдань для учнів 5 -А, 7-Б, 10-А,11-Б
класів з використанням інтернет-ресурсів на період 30.03- 03.04.2020.
2. Корекція
календарно – тематичного планування. Підбір завдань. Опрацювання
методично-фахової літератури
3. Розміщення завдань у соціальних мережах
«Вайбер» та «Фейсбук».
4. Індивідуальні
консультації до ЗНО.
|
09.00 – 13.00
|
2.
|
31.03.2020
|
1. Індивідуальна
робота з учнями 10-А класу з української літератури в соціальних мережах
«Вайбер» та «Фейсбук».
2. Індивідуальна
робота з ученицею 11-Б класу Гладун І. у соціальній мережі «Фейсбук».
3.Перегляд
вебінару «Підготовка до ЗНО».
|
09.00
– 13.00
|
3.
|
01.04.2020
|
1. Індивідуальна
робота з учнями 11-Б класу
у соціальній мережі
«Вайбер».
2. Перевірка
тестових завдань учнів 5-А та 7-Б класів.
3. Індивідуальні консультації
до ЗНО.
|
09.00 – 13.00
|
4.
|
02.04.2020
|
1. Індивідуальна
робота з учнями 7-Б класу
у соціальній мережі
«Вайбер».
2. Підготовка до ЗНО,
пошук та розміщення матеріалів у групі 11-Б класу.
3. Індивідуальні
консультації до ЗНО.
|
09.00 – 13.00
|
5.
|
03.04.2020
|
1. Індивідуальна
робота з учнями 5-А класу
у соціальній мережі
«Вайбер».
2. Підготовка та систематизація
завдань з української мови та літератури для учнів 5
-А,
7-Б, 10-А,11-Б
класів на період 06.04–10.04.2020.
3. Розміщення завдань у соціальних мережах.
4.Підготовка до ЗНО,
пошук та розміщення матеріалів у групі 11-Б класу.
|
09.00 – 13.00
|
6.
|
06.04.2020
|
1. Опрацювання
методично-фахової літератури.
2. Робота з
інтернет-ресурсами.
3. Участь у
вебінарі «Використання хмарних технологій під час дистанційного навчання».
|
09.00 – 13.00
|
7.
|
07.04.2020
|
1. Індивідуальна робота з учнями 10-А класу з
української літератури у соціальних мережах «Вайбер» та «Фейсбук».
2. Опрацювання матеріалу з
інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для дистанційного
навчання учнів.
3. Розміщення завдань у соціальній
мережі Viber.
|
09.00 – 13.00
|
8.
|
08.04.2020
|
1. Вивчення методичних та наукових
журналів «Дивослово», «Українська мова та література в школі», онлайн-видань.
2.Індивідуальна
робота з Гладун І.
3.Консультації до
ЗНО.
|
09.00 – 13.00
|
9.
|
09.04.2020
|
1. Розробка
нестандартних уроків із української мови та літератури, розробка
наочних матеріалів.
2. Робота над презентацією до уроків української літератури.
3.Підбір матеріалів
до ЗНО та розміщення їх у групі 11-Б класу.
|
09.00 – 13.00
|
10.
|
10.04.2020
|
1. Індивідуальна
робота з учнями 7-Б класу.
2. Корекція виховного плану роботи
класного керівника на ІІ семестр.
3. Індивідуальні
консультації до ЗНО у соціальних мережах.
|
09.00 – 13.00
|
11.
|
13.04.2020
|
1.Індивідуальна
робота з учнями 5-А класу.
2. Перевірка
тестових завдань з української мови.
3. Підбір
матеріалів для учнів 11-Б класу.
|
09.00 – 13.00
|
12.
|
14.04.2020
|
1. Підбір
матеріалу для учнів 10-А класу.
2. Опрацювання фахової літератури.
3. Розміщення завдань у
соціальній мережі Viber.
|
09.00 – 13.00
|
13.
|
15.04.2020
|
1. Індивідуальна
робота з Гладун І.
2.Підбір матеріалу
для учнів 7-Б класу.
3. Розміщення завдань у соціальній
мережі Viber.
4. Індивідуальні
консультації до ЗНО.
|
09.00 – 13.00
|
14.
|
16.04.2020
|
1.Підбір матеріалу
для опрацювання учнями 5-А класу. Індивідуальна робота.
2. Розміщення завдань у
соціальній мережі Viber.
3. Індивідуальні
консультації до ЗНО.
|
09.00 – 13.00
|
15.
|
17.04.2020
|
1. Індивідуальна
робота з учнями 10-А класу.
2.Підбір та
систематизація завдань для учнів 5-А, 7-Б, 10-А,11-Б класів з використанням
інтернет-ресурсів на період 21.04-24.04.2020.
3. Розміщення
завдань у соціальній мережі Viber.
|
09.00 – 13.00
|
16.
|
21.04.2020
|
1. Робота над
питаннями самоосвіти.
2. Індивідуальна
робота з батьками.
3. Індивідуальні
консультації до ЗНО у соціальних мережах.
|
09.00 – 13.00
|
17
|
22.04.2020
|
1. Індивідуальна
робота з учнями 11-Б класу.
2. Індивідуальна
робота з учнями 5-А класу.
|
09.00 – 13.00
|
18
|
23.04.2020
|
1. Індивідуальна робота з
Гладун І.
2.Перевірка завдань, виконаних
учнями 10-А та 7-Б класів.
3.Підготовка до ЗНО.
|
09.00-13.00
|
19
|
24.04.2020
|
1.Перевірка тестових завдань.
2. Опрацювання фахової літератури.
3. Індивідуальні
консультації до ЗНО у соціальних мережах.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар